Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach ogłasza przetarg
Dostawa energii elektrycznej
dla Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o. we Wronkach.
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. kwoty 209.000,00 euro.
Szczegóły w załącznikach do pobrania poniżej.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Wronki, 04.04.2016 r.
Dotyczy: przetargu pn:
„Dostawa energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o. we Wronkach”
Zamawiający przekazuje poniżej wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w odpowiedzi na zapytania Wykonawców wraz z informacjami o zmianach wprowadzonych we „wzorze umowy” oraz informację o zmianie terminu składania ofert.
1 W związku z rozbieżnością wielkości szacowanego zużycia energii elektrycznej między wielkością podaną w SIWZ (2 917 220 kWh/12 m-cy) a wielkością planowanego zużycia uzyskaną po zsumowaniu pozycji w tabeli w pkt. III SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (1 560 382 kWh), zwracamy się z prośbą o zweryfikowanie powyższego i dokonanie korekty.
Jednocześnie z uwagi na powyższe zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert.
Odpowiedź: Zamawiający koryguje omyłki rachunkowe i pisarskie w taki sposób, że wartości planowanego zużycia w tabeli w punkcie III SIWZ dla pozycji numer 6, 25, 26, 29 powinny wynosić:
Poz. 6 – SUW Pożarowo 11 219 kWh
Poz. 25 - Pompownia Popowo II – 8 kWh
Poz. 26 - Pompownia Popowo III – 0 kWh
Poz. 29 - Przepompownia PP3 – Chojno – 331 kWh
Suma szacowanej wielkości zamówienia nie ulega zmianie.
Zamawiający nie wyraża zgody na przesunięcie terminu składania ofert.
----------------------------------------------------------------------------------------
Dotyczy: przetargu pn:
„Dostawa energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o. we Wronkach”
Zamawiający przekazuje poniżej wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w odpowiedzi na zapytania Wykonawców wraz z informacjami o zmianach wprowadzonych we „wzorze umowy” oraz informację o zmianie terminu składania ofert.
1 Do kiedy obowiązuje przedmiotowa umowa?
Odpowiedź: Umowa obowiązuje do 31 maja 2016 roku.
2 Jaki jest okres wypowiedzenia ?
Odpowiedź: Okres wypowiedzenia to 30 dni.
3 Czy umowa została podpisana w ramach akcji promocyjnej?
Odpowiedź: Umowa nie została podpisana w ramach akcji promocyjnej.
4 Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji czy procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzana będzie po raz pierwszy?
Odpowiedź: Procedura zmiany umowy nie jest przeprowadzana po raz pierwszy.
5 Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji czy Zamawiający posiada obecnie rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii?
Odpowiedź: Zamawiający posiada obecnie rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii.
6 Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy? Wyłoniony Wykonawca będzie potrzebował następujących danych do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy dla punktu poboru:
- nazwa i adres firmy;
- opis punktu poboru;
- adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);
- grupa taryfowa (obecna i nowa);
- moc umowna;
- planowane roczne zużycie energii;
- numer licznika;
- Operator Systemu Dystrybucyjnego;
- nazwa dotychczasowego Sprzedawcy;
- numer aktualnie obowiązującej umowy;
- data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy;
- numer ewidencyjny
- numer PPE
oraz dokumentów:
- Pełnomocnictwo,
- dokument nadania numeru NIP,
- dokument nadania numeru REGON,
- KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka
- dokument potwierdzający umocowania danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa.
Odpowiedź: Zamawiający przekaże wyżej wymienione dokumenty.
7 Zwracamy się z prośbą o podanie kto jest Państwa aktualnym sprzedawcą energii elektrycznej ?
Odpowiedź: Obecnym dostawcą energii elektrycznej jest ENERGO OPERATOR Sp. Z o.o. z siedzibą: ul. Krasickiego 19/1, 02-611 Warszawa.
8 Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji czy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy drogą korespondencyjną ?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy drogą korespondencyjną.
9 Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji czy wszystkie punkty poboru Zamawiającego rozliczane w taryfie B, posiadają układy pomiarowo – rozliczeniowe dostosowane do zmiany sprzedawcy? Jeśli nie, to prosimy o określenie przedziału czasowego, w którym nastąpi ich dostosowanie.
Odpowiedź: Wszystkie punkty poboru w taryfie B posiadają układy pomiarowo- rozliczeniowe dostosowane do zmiany sprzedawcy.
10 Zwracamy się z prośbą o udostępnienie załączników do SIWZ w wersji edytowalnej
Odpowiedź: Załączniki SIWZ zostaną umieszczone na stronie ogłoszenia w wersji edytowalnej.
11 Czy zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.
12 Czy dla PPE objętych postępowaniem będzie to kolejna czy pierwsza zmiana sprzedawcy? Jeżeli kolejna to kto jest obecnym sprzedawcą energii elektrycznej?
Odpowiedź: Dla obiektów objętych postępowaniem będzie to kolejna zmiana. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest ENERGO OPERATOR Sp. Z o.o. z siedzibą: ul. Krasickiego 19/1, 02-611 Warszawa.
13 Czy obecnie obowiązujące umowy zostały wypowiedziane? Jaki jest termin wypowiedzenia aktualnie obowiązujących umów?
Odpowiedź: Obecnie obowiązująca umowa jest terminowa i obowiązuje do 31 maja 2016 r. Termin wypowiedzenia to 30 dni.
14 Czy Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie faktur szacunkowych korygowanych po otrzymaniu danych od OSD?
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na wystawianie faktur szacunkowych.
15 Czy układy pomiarowe dla taryfy B21 są dostosowane do zasad TPA?
Odpowiedź: Układy pomiarowe dla taryfy B21 są dostosowane do zasad TPA.
16 Jaki jest okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE? (miesięczny, dwumiesięczny)
Odpowiedź: Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE wynosi jeden miesiąc.
Dokumenty do pobrania: | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |
Ogłoszenie o zamówieniu |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |