Wronki: INŻYNIER KONTRAKTU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. /UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY WRONKI/
Numer ogłoszenia: 203476 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach , ul. Ratuszowa 3, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2540163, faks 067 2540645.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INŻYNIER KONTRAKTU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. /UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY WRONKI/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi świadczenie usług inżyniera kontraktu polegających na prowadzeniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektem pn. /Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta i gminy Wronki/, składającego się z 4 Kontraktów: na wykonanie robót w zakresie rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków (Kontrakt IV) oraz budowy i przebudowy sieci kanalizacyjnej na obszarze miasta Wronki i części m. Nowa Wieś (Kontrakty V-VII, które będą stanowić JEDNO zamówienie) wykonywanych przez wyłonionych w drodze przetargów publicznych, Wykonawców robót budowlanych. Do zakresu obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie należało w szczególności: - pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego; - pełnienie funkcji Inwestora zastępczego, w szczególności w zakresie określonym w Art. 18 ust. 1 p. 3), 4) i 5) oraz ust. 2 ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.); - pełnienie funkcji Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestycyjnego; - zarządzanie finansowe; - bezstronne i obiektywne uczestnictwo w procesie inwestycyjnym; - mediacja i rozjemstwo w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych; - wspieranie działań Jednostki Realizującej Projekt (JRP) w szczególności poprzez terminowe przedkładanie raportów: wstępnego, miesięcznego, kwartalnego, technicznego, półrocznego, rocznego, raportu zakończenia z przebiegu realizacji oraz przez pomoc przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych związanych z inwestycją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3, 74.21.00.00-4, 74.26.40.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 10% ceny całkowitej podanej w ofercie przez Wykonawcę. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie Inżyniera Kontraktu na okres nie krótszy niż okres gwarancji udzielony przez wykonawcę nadzorowanych robót budowlanych. Pozostałe wymagania dotyczące wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostały określone w SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z Prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych), zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany, a zmiana nie powoduje zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy (czasu na ukończenie) i podwyższenia wynagrodzenia. Zmian Umowy można dokonać, gdy z obiektywnych względów finansowych, technicznych lub prawnych wprowadzenie zmiany jest zasadne w ocenie obu stron. Zmiana Umowy powodująca zmianę terminu końcowego czasu na ukończenie wykonania przedmiotu umowy jest dopuszczalna, jeżeli wynika z obiektywnych względów technicznych lub prawnych, na które żadna ze stron nie miała wpływu, tj.: a) działania siły wyższej w rozumieniu Kc, b) zdarzenia losowe odnoszące się do potencjału osobowo-kadrowego, c) zawieszenia okresu trwania umowy powodowane decyzją Zamawiającego, d) udokumentowane opóźnienia niezależne od Wykonawcy, e) zmiany harmonogramu (zakresu rzeczowo terminowego) powodowane koniecznością wprowadzenia udokumentowanych zmian i uzupełnień w dokumentacjach projektowych Zamawiającego, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili odbioru dokumentacji opisującej przedmiot robót budowlanych. f) urzędowe zmiany podatków lub opłat, których płatnikiem jest Wykonawca, treści umów z Podwykonawcami lub zmiany Podwykonawców, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pk-wronki.cil.pl oraz http://www.pk-wronki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach ul. Ratuszowa 3, 64 - 510 Wronki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach ul. Ratuszowa 3, 64 - 510 Wronki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający udostępni na stronie internetowej: www.bip.pk-wronki.cil.pl Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami po opublikowaniu się ogłoszenia w dzienniku Urzędu Oficjalnych Wspólnot Europejskich. Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta i gminy Wronki, ubiega się o współfinansowanie z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, priorytet I Gospodarka Wodno-Ściekowa, działanie 1.1..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
UWAGA 1: Zamawiający udostępni na stronie internetowej: www.bip.pk-wronki.cil.pl Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami po opublikowaniu ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej.
UWAGA 2:
Poniżej (Dokumenty do pobrania) oraz na serwerze ftp (łącze Pobierz SIWZ) udostępniamy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - nastąpiło opublikowanie ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej.
UWAGA 3: Zamawiający w miejsce udostępnionej na stronie internetowej: www.bip.pk-wronki.cil.pl Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, opublikowanej w dniu 09.07.2010r. zamieszcza w dniu dzisiejszym (19.07.2010r.) jednolity tekst Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, zawierający zmiany treści niniejszego ogłoszenia opublikowane przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych. Pliki znajdują się do pobrania poniżej (Dokumenty do pobrania) oraz na serwerze ftp (łącze Pobierz SIWZ).
UWAGA 4: W dniu dzisiejszym (06.08.2010r.) Zamawiający zamieszcza do pobrania następujące dokumenty:
1. Odpowiedzi na pytania,
2. Zmianę Części III SIWZ: Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
3. Zmianę ogłoszenia opublikowanego w DUUE.
Pliki znajdują się do pobrania poniżej (Dokumenty do pobrania) oraz na serwerze ftp (łącze Pobierz SIWZ).
UWAGA 5: W dniu dzisiejszym (25.08.2010r.) Zamawiający zamieszcza do pobrania odpowiedzi na pytania Wykonawców (wyjaśnienia) dotyczące treści SIWZ. Plik z odpowiedziami znajduje się do pobrania poniżej (Dokumenty do pobrania) oraz na serwerze ftp (łącze Pobierz SIWZ).
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |